tirsdag 17. juli 2012

Figgjo

Lidenskapen for Figgjo vet jeg at jeg ikke er alene om her i bloglandia ;)
Etter å ha lest dette innlegget inne hos inspirerende "med et lekent sinn" bare måtte jeg inn på Epla og bestille "Sjelero fra Figgjo"


Noe så vakkert.


Damen som lager plakaten har den fine bloggen Linnosaurus :)







Den skle fint inn på kjøkkenet vårt ja. Glass og ramme fortjener den jo selvfølgelig, men jeg klarte ikke vente med å henge den opp :)



Ps: Trykket som henger vedsidenav "reven lurer" fikk jeg på kjøpet bare fordi leveringen tok noen dager ekstra... DET kaller jeg god service!!!


Ikveld blir det skravlekveld meg herlige DesignhundTone. Gleder meg!

3 kommentarer:

  1. Ååå!
    Skjønne plakaten!
    Som du skrev..Passet perfekt hos deg :)
    Jeg kjøpte elv 3 tøffe (men slitne) Figgjo kopper på brukten idag..*lykke*

    Hilse Tone da! Kose dere :)

    SvarSlett
  2. Å! Sånn plakat ønsker jeg meg også! Har vært inne å sett på den, men ennå ikke somlet meg til å bestille...

    Ja, dere skulle jo vært på sommerfesten i Kristiansand! Lenge siden sist vi så dere nå. Ylva har sikkert blitt KJEMPEstor!

    SvarSlett
  3. DER var plakaten ja:) fantastisk! Du skulle jo tatt bilde av deg selv også,
    så fin som du var i kveld!! Takk for alltid beste selskap:)

    SvarSlett

Gøy med tilbakemelding, det setter jeg stor pris på!